عارفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اشتغال جوانان مهمترین اولویت کمیسیون اجتماعی در سال 94 است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بررسی مسئله تخصیص اعتبار 7 هزار میلیاردی برای اشتغال جوانان مهمترین اولویت این کمیسیون برای سال 94 است.

کمیسیون/خالقی
"فرج‌الله عارفی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح مهم‌ترین اولویت کمیسیون متبوع خود برای سال 1394 گفت: بررسی مسئله تخصیص اعتبار 7 هزار میلیاردی برای اشتغال محرومان و جوانان مهمترین موضوعی است که با پیشنهاد و یا تصویب اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس می‌تواند قدم بزرگی برای اشتغال در کشور باشد.

نماینده جیرفت و عنبرآباد با اشاره به مهمترین مصوبات کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: تصویب طرح ایثارگران یکی از طرح‌هایی بود که متاسفانه در لایحه جامع بخشی از آن جا مانده بود، مانند رسیدگی به مسئله تحصیل و اشتغال بیماران شیمیایی و اعصاب و روان که کمیسیون مجدداً آن را بررسی کرد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مهمترین مصوبات طرح کاهش ساعات کار زنان سرپرست خانوار بود که دارای فرزندان محروم هستند، همچنین طرح ادغام سازمان‌های ساباد و ساناد که در حوزه انرژی‌های پاک یعنی خورشیدی و بادی فعالیت می‌کنند.

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: ما دو سازمان مذکور را باهم ادغام کردیم تا با ایجاد یک سازمان مستقل هم در کاهش هزینه‌ها موثر باشد و هم کیفیت کار آن‌ها افزایش پیدا کند و بتوانند با زمینه‌چینی جانشینی این دو برای سوخت فسیلی، هوای پاک‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار