مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 منطقه یک گفت: غبار روبی مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) همراه با اهدای گل در طرح استقبال از بهار در ناحیه 3 منطقه یک انجام می‌شود.

محمود یوسفی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 منطقه یک در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به غبار روبی مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) همراه با اهدای گل اظهار کرد: مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) که چند شهید گمنام در این امامزاده هستند، غبار روبی می‌شود و گل بر مزار این شهیدان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: کمک به نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب هدایا به خانواده‌های محروم و ایتام انجام و همچنین کارگاه پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری با همکاری آتش نشانی در چند مدرسه برگزار می‌شود.

یوسفی افزود: دیدار با خانواده شهدا و شستشوی مساجد و مراکز فرهنگی انجام و آموزش بازیافت و هوای پاک و تئاتر عروسکی با موضوع بازیافت و هوای پاک تحت عنوان آسمان آبی و زمین پاک در مدارس سرای محلات برای کودکان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه ورزشی در محلات ناحیه 3، برپایی بازارچه خود اشتغالی شامل ارائه کار‌های دستی شهروندان در امامزاده قاسم (ع) و سرای دربند و آموزش چیدن سفره هفت سین در خانه‌ی کودک صورت می‌گیرد.


*برپایی 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های مهرگان و احمدلو در ناحیه 6


مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک گفت: 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های مهرگان و احمدلو برپا می‌شود.

سلیمه دودکی مدیر اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برپایی 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های مهرگان و احمدلو در ناحیه 6 منطقه یک اظهار کرد: در این 2 ایستگاه، بروشور‌های اماکن فرهنگی، دیدنی، تاریخی و مراکز گردشگری همچنین بروشور‌هایی در خصوص سلامت سفر و سیزده به در در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: توزیع بروشور و تراکت برای سه شنبه آخر سال برای جلوگیری از خطرات آن انجام و شهروندان در روز‌های پایان سال به حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) اعزام می‌شوند.

رودکی تصریح کرد: از 8 خانواده شهید برای نوروز بازدید می‌شود، همچنین 4 مسابقه ورزشی در محله‌های شهرک نفت و دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار