دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: در راستای برگزاری مانورهای مدیریت بحران در ستاد مدیریت منطقه یک، امروز مانور آمادگی مدیریت بحران در ساختمان شهرداری ناحیه 8 برگزار می‌شود.

کیوان فاتحی منش، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مانور آمادگی مدیریت بحران در ساختمان شهرداری ناحیه 8 منطقه یک امروز اظهار کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی این مانورها از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه یک با هماهنگی شهرداری ناحیه 8منطقه 1 با حضور تمامی سازمانهای  تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران انجام می‌شود.

فاتحی منش تصریح کرد:  این مانورها با فعال شدن گسل نیاوران و  زلزله‌ فرضی به بزرگای 6 در مقیاس ریشتر تهران را می‌لرزاند و به تعدادی از ساختمان‌ها و اماکن مسکونی خسارت وارد می‌شود.

وی افزود: تمامی ساختمان‌ها با تمام پتانسیل مورد نیاز از تجهیزات ئ نیروها، برای کمک کردن و ایجاد شرایط مناسب عملیاتی وارد عمل می‌شوند کمک رسانی به منطقه مورد نظر فقط از مسیرهای تعیین شده امکان پذیر است.

فاتحی منش گفت: در این میان با توجه به آمار آسیب دیدگان ناحیه 8 و محلات حکمت و حیدر، تشکیل و فعالسازی ستاد مدیریت بحران ناحیه 8 به عنوان مرکز فرماندهی و کنترل مقابله با حادثه از اهمیت ویژه برخوردار است و لذا حضور سازمانهای تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران الزامی است در این مانور ضمن بررسی نقاط و ضعف عملیات انسداد معبر، اطفاء حریق و امداد و نجات توان نیروهای امدادرسانی در محل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در این مانور تعداد 15 نفر از اعضای دوام خانه دوام سرای محلات جیذر، حکمت برای کمک به مصدومان در امداد رسانی حضور دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مانور ، محله ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار