مديرعامل راه‌آهن با تاكيد بر تعريف شاخص برای حوادث راه‌آهن بر نظارت بيشتر به منظور ارايه خدمات مطلوب‌تر و باكيفيت‌تر در دوره نوروز تاكيد كرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ايران، محسن پورسيد آقايی اظهار داشت: علامت‌گذاری در مسير ايستگاه‌ها، مشخص كردن راه‌های دسترسی به ايستگاه‌های راه آهن، نورپردازی مناسب در ايستگاه‌ها می‌تواند به كاهش و حذف حوادث كمك كند.

مديرعامل راه‌آهن گفت: استفاده از ماموران مجرب در ايستگاه‌های دارای حجم ترافيك بالا می‌تواند نقش مهمی در كاهش سوانح داشته باشد.

وی افزايش نظارت‌ها را عاملی برای کاهش سوانح دانست و تصريح كرد: باتوجه به افزايش متقاضيان سفر با قطار در نوروز بايد با افزايش نظارت‌ها در جهت كاهش سوانح و ارايه خدمات مطلوب و باكيفيت گام برداشته شود.

در اين جلسه مديركل ايمنی و نظارت بر شبكه با ارايه گزارشی از سوانح در سال گذشته از كاهش 27 درصدی حوادث ناشی از برخورد با عابر و كاهش 75 درصدی حوادث ناشی از برخورد با وسايل نقليه جاده‌ای خبر داد و گفت: به طور كلی آمار سوانح ريلی در سال جاری 23 درصد نسبت به سال گذشته كاهش داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
علی
۰۸:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
لطفا فکری به حال سرویس بهداشتی ها در شمال کنید
آخرین اخبار