آغاز پیش فروش بلیت‌های نوروزی قطار و اتوبوس و همچنین افزایش ظرفیت قطارها از مهم‌ترین عناوین خبری این هفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، این هفته حوزه راه شاهد اتفاقات بسیاری بود.
 
مدیرعامل راه‌آهن تاکید کرد:
 
مديرعامل راه‌آهن با تاكيد بر تعريف شاخص برای حوادث راه‌آهن بر نظارت بيشتر به منظور ارايه خدمات مطلوب‌تر و باكيفيت‌تر در دوره نوروز تاكيد كرد.
 
معاون راه آهن:
 
معاون برنامه‌ريزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن با بيان اينكه برنامه توسعه حمل و نقل ريلی در سال جاری آغاز شده است، گفت: براساس برنامه جامع راه آهن در راه توسعه، در دو برنامه 4 ساله بايد ظرفيت حمل بار راه آهن در افق 1400 حدود چهار برابر و در حوزه جابه‌جايی مسافر حدود 2 برابر شود.
 
 
بلیت برخی قطارهای مسافری رجا از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین ۹۴، در ایام مختلف با اعمال تخفیف از ۵ تا ۳۰ درصد عرضه می‌شود.
 
 
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور اعلام كرد: شبكه راه هاي شرياني کشور كه به 36 هزار كيلومتر مي رسد آماده اجراي طرح هاي متنوع خدمات رساني به مسافران است.
 
 
مديرکل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد از بازسازي برج مراقبت اين فرودگاه و ساختمان تسهيلات آن با برآوردي حدود 10ميليارد ريال اعتبار خبر داد.
 
 
با انتقال پروازهای شركت‌های هواپيمايی "کيش‌اير" و "زاگرس" به ترمينال يک فرودگاه بين‌المللی مهرآباد از حجم تردد مسافران در ترمينال چهار و شش اين فرودگاه کاسته خواهد شد.
 
رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری خبر داد:
 
رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت: پیش‌فروش حضوری بلیت سفرهای نوروزی بین شهری از امروز همزمان در پایانه‌ها و دفا‌تر سطح شهر آغاز شد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی:
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از اتمام ساخت بزرگراه سیرجان-کرمان در صورت حصول حداقلی شرایط جوی خبر داد و گفت:‌ ۱۷ کیلومتر باقیمانده بزرگراه سیرجان-گل‌گهر تا پایان سال تکمیل می‌شود.
 
معاون وزير راه و شهرسازی خبر داد:
 
معاون وزير راه و شهرسازي در بازديد از قطعه 4 آزادراه تهران- شمال از بازگشايي اين قطعه خبر داد و گفت: با توجه به ريزش كوه در چند منطقه و لزوم اجراي مواردي چون تكميل روشنايي تونل ها و زهكشي مسير از دي ماه امسال عمليات اجرايي براي افزايش ايمني و تسهيل تردد در اين محور در حال اجراست كه با اتمام آن مسافران نوروزي مي توانند از اين مسير عبور كنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قطار ، جاده ، مسافر ، ریل ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار