معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 گفت: با پایان مرحله نهایی داوری سومین جشنواره مشکات تاکنون بیش از 62 هزار اثر شهروندان تهران به دبیرخانه محله‌ای این جشنواره ارسال شده است.

محمد باصری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون بیش از 62 هزار اثر شهروندان تهرانی به دبیرخانه محله‌ای سومین جشنواره مشکات ارسال شده است اظهار کرد: مرحله داوری بیش از صد اثر ارسالی که به دبیرخانه فرهنگ ترافیک در سازمان حمل و نقل ترافیک در سومین دوره جشنواره آموزشی- توجیهی مشکات به پایان رسیده است و آثار برتر شهر تهران در این جشنواره انتخاب شده است.


وی ادامه داد: بیش از 62 هزار اثر شهروندان تهران با موضوع فرهنگ ترافیک به دبیرخانه‌های محله‌ای سومین دوره مشکات ارسال شده است که پس از انجام داوری اولیه در دبیرخانه‌های منطقه حدود 800 اثر برتر در ده قالب مختلف در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان در دبیرخانه موضوعی فرهنگ ترافیک منطقه 12 انتخاب شده است.

باصری تصریح کرد: پس از انجام داوری در دبیرخانه موضوعی منطقه 12 بیش از صد اثر منتخب مناطق 22 گانه شهر تهران برای انجام داوری نهایی و شناسایی آثار برگزیده به سازمان حمل و نقل و ترافیک ارسال می‌شود.

وی در پایان گفت: با انجام داوری نهایی آثار و با حضور داوران هنری، تخصصی، نماینده اداره کل آموزش‌های شهروندی شهر تهران و نماینده دبیرخانه موضوعی منطقه 12 آثار برتر در رده‌های سنی و قالب‌های مختلف جشنواره انتخاب و نتایج نهایی و اسامی برگزیدگان در دبیرخانه مرکزی جشنواره مشکات اعلام و در مراسم اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان تجلیل و تکریم خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: داوری ، شهروند ، دبیرخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار