سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ مقابل حریف قدرتمان با نتیجه برد زمین را ترک خواهیم کرد.

در تهران ناکامی مان را جبران می کنیم/قدرت واقعی خود را به ارومی ها نشان می دهیمغلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نهایت سعی خود را بکار خواهیم گرفت تا در مشهد نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم و سرنوشت صعود به مرحله نهایی میان این 2 تیم را به بازی سوم بکشانیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در بازی اول مقابل تیم شهرداری ارومیه در بدترین روز خود شکست خوردیم، حتی بازیکنان تیم هم از عملکرد خودشان تعجب کرده بودند به طور حتم در سالن مهران بهتر بازی خواهیم کرد و می‌بریم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در ادامه یادآور شد: در بازی اول مقابل تیم شهرداری ارومیه پست دوم که نقطه عطف دیدار بود خیلی خوب و کم اشتباه ظاهر شدیم ولی معتقدم شاگردانم در این ست هم با 4درصد توانایی های خود مقابل حریف بازی کردند اگر آن‌ها قدرت واقعی خود را نشان می‌دادند به طور حتم نتیجه ای بهتر و قابل قبول‌تر  را کسب می‌کردند، در ست سوم ما به طور کلی با افت روحی و روانی بازیکنان مواجه شدیم و نتیجه را با اختلاف پوئن بالا به حریف واگذار کردیم.

مومنی مقدم افزود:‌ تماشاگران ارومی در این دیدار تیم خود را به خوبی حمایت و تشویق کردند، والیبال ورزش اول این شهر است و آن ها تا جایی  که توانستند با تشویق‌های بی امان خود به بازیکنان ما فشار وارد کردند البته این تشویق‌ها در نهایت ورزشی و اخلاق و هیچ توهین و بی احترامی به کسی نشد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت:‌ ما بازی فردا را در خانه می‌بریم و در بازی سوم در ارومیه به تماشاگران پر شور ارومی قدرت واقعی خود را نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار