جنیفر جوآنا آنیستون متولـد ۱۱ فوریه ۱۹۶۹ بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان،کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ جنیفر جوآنا آنیستون متولـد ۱۱ فوریه ۱۹۶۹ بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان،کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است. او همسر سابق برد پیت بود و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شد.

جنیفر آنیستون در یازدهم ماه فوریه سال 1969 در شهر شرمن اواکس واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا متولد شد. پدرش جان آنیستون و مادرش نانسی داو هر دو بازیگر بودند. پدرِ جنیفر یک یونانی بود به همین دلیل یک سال از زندگی کودکی جنیفر آنیستون در کشور یونان سپری شد اما خانواده آنیستون پس از مدت کوتاهی به شهر نیویورک آمریکا بازگشتند و زمانی که جنیفر تنها 9 سال داشت از یکدیگر جدا شدند و جنیفر نزد مادرش بزرگ شد. اولین حضور آنیستون به عنوان بازیگر در سن 11 سالگی در کلاس نمایش مدرسه ای که در آن درس می خواند رخ داد که باعث شد علاقه او به بازیگری افزایش پیدا کند و برای تبدیل شدن به یک بازیگر حرفه ای سینما به مدرسه نمایش نیویورک ملحق شود. وی در سال 1987 پس از فارغ التحصیلی از این مدرسه بازیگری، به روی صحنه نمایش برادوی رفت و در چندین نمایش حضور پیدا کرد. وی سپس در سال 1989 توانست به تلویزیون راه پیدا کند و در چندین اثر نه چندان معتبر نظیر « لبه » و « مالوی » حضور یابد. اما در سال 1993 پیشنهاد بازی در یک مجموعه تلویزیونی به نام « دوستان » به او پیشنهاد شد که وی پذیرفت و تبدیل به ستاره ای تلویزیونی شد. سریال « دوستان » به سرعت در جهان محبوب شد و جنیفر آنیستون هم به چهره ای شناخته شده در میان تماشاگران تبدیل شد و توانست راه خود را به عنوان بازیگری حرفه ای و محبوب در هالیوود هموار نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار