معاونت نظارت پایش اداره کل سازمان محیط زیست استان تهران گفت: گرد و خاک هوای شهر تهران را در شبانگاه دوشنبه 18 اسفند ماه فرا گرفت .

محمد رستگاری معاون نظارت پایش اداره کل  سازمان محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گرد و خاک موجود در هوای تهران اظهار کرد: گرد و خاکی که هوای امروز تهران ( دوشنبه 18 اسفند ماه ) را فرا گرفته است منشاء محلی دارد و گرد و خاک موجود تا اواخر شب برطرف می شود و تا فردا صبح ادامه ندارد.

وی در ادامه با توجه به پیش بینی بارش باران که توسط سازمان هواشناسی اعلام شده است بیان کرد: پیش بینی بارش باران از جمله عوامل کاهش و یا برطرف شدن گرد و خاک موجود در هوای تهران است .

معاونت نظارت پایش اداره کل سازمان محیط زیست استان تهران با بیان این که گرد و خاک موجود در هوا توسط سازمان محیط زیست پیش بینی نشده بود مطرح کرد: پیش بینی گرد و خاک و میزان آن در هوا از جمله وظایف هواشناسی است و سازمان محیط زیست تنها میزان غلظت آلاینده ها را مشخص و اعلام می کند.

رستگاری در پایان تصریح کرد: میزان استاندارد غلظت آلاینده ها در هوا 35 میکرو گرم است که با توجه به شرایط موجود و وجود گرد و خاک در هوای تهران این مقدار به 41 میکروگرم افزایش یافته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گردو خاک ، تهران ، رستگاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار