در هفتاد و دومین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب از آثار برتر سینمایی و تلویزیونی تقدیر شد.

به گزارشخبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ هفتاد و دومین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب با حضور ستاره‌ها بر روی فرش قرمز این مراسم برگزار شد.

این مراسم به منظور تقدیر از آثار برجسته سینمای در هفتادودومین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب از آثار برتر سینمایی و تلویزیونی که در سال انتشار یافتند 2014 تقدیر شد.

هفتادودومین مراسم این جوایز در یازدهم ژانویه 2015 در هتل بورلی هیلتون برگزار شد.

"ایمی پولر" و "تینا فی" مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب را با شوخی درباره هک سیستم‌های سونی شروع کردند و بعد از آن از منتخبان تقدیر شد. نامزدهای این مراسم در تاریخ یازدهم دسامبر 2014 توسط کیت بکینسیل"، "پیتر کروسه"، "پائولا پاتون" و "جرمی پیون" معرفی شدند.

در بخش فیلم‌های تلویزیونی "رابطه"، "فارگو" و شفاف" و در بخش فیلم‌های سینمایی "پسربچگی"، "مرد پرنده‌ای" و "فرضیه همه چیز" پیشتاز کسب جوایز بودند.

"پسربچگی" با نامزدی در هفت بخش توانست بیشترین جوایز را از آن خود کند. "پسربچگی" به کارگردانی "ریچارد لینک‌لی‌تر" جوایز سه بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن مکمل را بدست آورد.

"مرد پرنده‌ای" به کارگردانی "آلخاندرو ایناریتو گونزالز" نامزد دریافت جایزه در پنج بخش شده بود و توانست دو جایزه را از آن خود کند. "مرد پرنده‌ای" جایزه بهترین فیلم ‌نامه و بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی یا موزیکال را بدست بیاورد. هم‌چنین "فرضیه همه چیز" در چهار بخش نامزد شده بود و توانست جایزه‌های بهترین بازیگر مرد فیلم درام را برای "ادی ردمین" و جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نصیبش شد.

از سریال‌های تلویزیونی "فارگو" ، "رابطه" و "شفاف" هر کدام دو جایزه به خانه بردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار