حواشی گلدن گلوب هفتاد و دوم؛

کارگردان «پسربچگی» جایزه‌اش را به پدر و مادرش تقدیم کرد

"ریچارد لینک‌لی‌تر"، کارگردان «پسربچگی» جایزه‌اش را به والدین خودش و دیگر پدر و مادرها تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از یواس‌ای تودی؛ پروژه دوازده ‌سال ساخت "پسربچگی" کم‌کم ارزش خود را در جشنواره‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

این فیلم ساخته‌ی "ریچارد لینک‌لی‌تر" در سه بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن نقش مکمل (برای پاتریشیا آرکت) توانست پیشتاز جشنواره گلدن گلوب باشد و جایگاه خود را در بین مدعیان اصلی کسب جایزه اسکار بدست بیاورد.

"لینک‌لی‌تر" که دوازده سال پیاپی مشغول ساخت این فیلم بوده، درباره این فیلم گفت: "پسربچگی" برای من یک فیلم کاملا شخصی است و بیشتر از این هم نمی‌تواند شخصی باشد و برای هر کسی که در این پروژه شرکت داشته یک فیلم شخصی به حساب آمده است.

وی موفقیت فیلم خود را مدیون همکاری مشترک دست‌اندرکان "پسربچگی" در جلو و پشت دوربین می‌داند.

او جایزه‌اش را به والدین خودش و دیگر پدر و مادرها تقدیم کرد و گفت: جایزه‌ام را به والدینی که همه جا هستند و خانواده‌هایی که در دنیا عمر می‌کنند و هر چه در توان دارند انجام می‌دهند، تقدیم می‌کنم.

"آرکت" از کارگردان رویاگرای این فیلم تشکر کرد و گفت: از او تشکر می‌کنم که اجازه داد من هم بخشی از این اثر انسانی، ساده و آغازین در تاریخ سینما باشم. او اجازه داد من به این زن (اشاره به شخصیتش در فیلم) و زن‌های دیگری که شبیه به او هستند، نیرو ببخشم و بتوانم با بازی این شخصیت از مادرم تقدیر کنم.


انتهای پیام/رس
برچسب ها: پسربچگی ، گلدن ، گلوب ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار