سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این شایعه غیر اخلاقی ست که اظهار می دارند نامه ای وجود دارد. درست نیست که می گویند خواسته ام تا زرگر داور بازی نباشد .

قلعه‌نویی: بیرانوند نبود با اختلاف دو گل می‌بردیم/شایعه درخواست من بابت داوری بازی بی‌اخلاقی بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت  در نشست خبری با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و همچنین برد شاگردان منصوریان گفت:بدشانس بودیم  که در شبی بازی کردیم که یاران نفت با خوش شانسی از ما بردند . شاید اگر بیرانوند در بازی امشب نبود برد مابا 2گل حتمی بود.

وی ادامه داد:  ما در این بازی دست خالی بازی کردیم. چون به تیم امید بازیکن دادیم . این موضوع کمی روی کیفیت بازی ما تاثیر گذاشت.باید خودمان را بازسازی کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم.

وی  با ابراز امیدواری از اینکه اختلاف امتیاز تیم جبران خواهد شد افزود: به اینده امید داریم ولی امروز بدشانس بودیم  و 4 امتیاز اختلاف را جبران می کنیم.فوتبال همین است . درست است بردن  در فوتبال لذت بیشتری دارد اما باخت هم جزوی از آن است.

قلعه‌نویی درادامه با اشاره به اینکه وی باعث رشد فوتبالی منصوریان شده است افزود:جو امروز ورزشگاه برعکس آنچه گفته می شود چندان هم جو رقابتی نداشت. من منصوریان را به مربی گری تشویق کردم و از اینکه او پیشرفت کند خوشحال می شوم . باز هم این برد را به نفت تبریک می گویم.

قلعه‌نویی  در مورد شایعه ای که  به نقل از وی به راه افتاده بود اظهار داشت:  این شایعه غیر اخلاقی  ست که اظهار می دارند نامه ای وجود دارد. درست نیست که می گویند خواسته ام تا زرگر داور بازی نباشد . کمیته اخلاق باید این دروغ راپیگیری کند.این شایعه از کجا آمده است؟!

وی با بیان اینکه زرگر داور خوبی ست ولی قبل از پنالتی روی حنیف عمران زاده خطایی شد که این آن خطا را نگرفت ادامه داد: فکر کنم به خاطر این جو روانی بود که زرگر از این مورد چشم پوشید. باید از این مسائل دوری کنیم.

منصوریان: بستن جی‌پی‌اس غیر قانونی نیست

علیرضا منصوریان در ابتدای این نشست  با بیان اینکه بعد از گل می‌توانستیم روند بازی را عوض کنیم گفت:  بازیکنان ما جوان هستند باید بیشتر بدویم تا برنده شویم. وقتی حنیف به بازی آمد سعی کردیم خط حمله مان  را تقویت کنیم  و حاج محمد را به زمین آوردیم .

وی  ضمن آنکه گفت امروز یکی از روزهای سخت مربیگری‌ام بود در ادامه افزود: برخلاف اینکه می‌گفتند فضا رقابتی است سعی کردم با نزدیک شدن به قلعه نویی و احوالپرسی از وی  فضا را دوستانه کنیم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: امروز بار فنی بازی بالاتر از نتیجه بود حتی استقلال این شانس را داشت که در اواخر مسابقه بازی را مساوی کند. نیمه اول بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم  به دلیل تغییراتی که دادیم به ما کمک کرد تا بهتر بازی کنیم.

منصوریان گفت:خیلی به ما سخت گذشت.مسیر  نفت سخت شده است به قله رسیدیم و حالا باید آن را حفظ کنیم .البته برایم سخت است خوشحالی نکنم. ولی این هواداران استقلال بودند که از من یک ملی پوش ساختند و در عرصه فوتبال از من حمایت کردند. خوشحالی نکردم  چون مدیون این هواداران هستم.

سرمربی نفت تهران با تاکید بر مدیریت درست فوتبال اظهار داشت: اگر فوتبال کشی نکنیم و همه ورزشها را جلوی فوتبال نگذاریم  هوادار به ورزشگاه می‌آید.هوادار را نباید از فوتبال دلزده کرد .

منصوریان در رابطه با اینکه  بستن جی پی اس در زیر پیراهن بازیکنان غیرقانونی نیست گفت: با استفاده از این مسئله فهمیدیم بازیکنان چه شرایطی داشتند. با جی پی اس می‌فهمیم که کدام بازیکن توان جسمی او قبل از بازی تمام شده و با تمرین بیشتر توان بدنی آنها را در بازی بالا ببریم. این سیستم 2011 با قطبی به تیم ملی آمد و کی‌روش هم ادامه داده است.

وی در خصوص آنالیز حریف گفت: نرم‌افزاری در اختیار داریم که تمام تیم‌هایی که در لیگ‌های حرفه‌ای هستند را آنالیز می‌کند البته گروه آنالیزمان را تقسیم کردیم و گروهی روی استقلال و گروه دیگر روی الشباب کار کردند.

منصوریان در خصوص  پیشنهاد احتمالی مربی‌گری در استقلال گفت: هر کسی که پیشکسوت استقلال و پرسپولیس بوده دوست دارد روزی سرمربی این دو تیم شود.قلعه‌نویی 5 قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر دارد که رکوردش عجیب و غریب است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار