رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه روز فوتبال بانوان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با اختصاص دادن یک روز به فوتبال بانوان، قصد دارد تا مسیر توسعه و رشد این رشته را در قسمت بانوان طی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز به مناسبت روز فوتبال برای بانوان، ماموریتی داشتیم تا برای نوجوانان و تیم های پایه بانوان برنامه های مختلفی را در قالب فستیوال برگزار کنیم.

برهمین اساس تیم منتخبی از ورزش های پایه و بازیکنان منتخب را در آکادمی ملی فوتبال گردهم آوردیم تا بتوانیم فستیوال زیر13 سال را برگزار کنیم. در این فستیوال برنامه های مختلف تفریحی و آموزشی از قبیل پزشکی، تاکتیکی و فعالیتهایی که یک ورزشکار برای حضور در زمین فوتبال باید داشته باشد، به مرحله اجرا رسید.

کفاشیان درباره جلسه کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال گفت: نشست خوبی را با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار کردیم تا درباره شرایط تیم ملی امید و برگزاری مسابقات با همکاری یکدیکر بتوانیم شاهد روند مناسبی برای این تیم باشیم. اولویت ما تیم ملی امید است اما نمی‌توانیم در بحث باشگاه‌ها که مسابقات آسیایی دارند دخالت کنیم.

رئیس فدراسیون افزود: باشگاههایی که بازی آسیایی دارند اگر بازیکن در اختیار تیم ملی امید قرار بدهند، ممکن است صدمه بخورند. ما به باشگاه‌ها فراخوان ارسال می کنیم و قرار شد سازمان لیگ هم این موضوع را حل کند. البته اگر بازیکنان مورد نیاز تیم ملی امید درگیر مسابقات لیگ بودند باید باشگاه‌ها بازیکن به تیم امید بدهند اما برای باشگاه‌هایی که مسابقات آسیایی دارند نمی‌توانیم دخالت کنیم.

کفاشیان در پایان درباره حضور جهانبخش و آزمون عنوان کرد: این موضوع را به کی‌روش می گوییم او قرار است این هفته به ایران بیاید. با او صحبت می‌کنیم. قطعا کی‌روش و خاکپور جلسه‌ای در این خصوص خواهند داشت. کی‌روش هم این بازیکنان را نیاز دارد اما می تواند در یکی دو بازی آنها را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار