رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: منتخبان کاپ‌های یک تا سه مسعود میر سعیدی، خانم قلم بر و پیمان گیاهی معرفی شدند.

میلاد: نفرات منتخب کاپ یک تا سه آبهای آرام مشخص شدندمحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تست گیری تیم جوانان انجام شد ولی به دلیل محدودیت  مکان مقرر شده که اردوی آنها در شهرستان مازندران یا گیلان برگزار شود و 12 نفر در اردوی تدارکاتی داخلی دوم این گروه سنی  منتخب شده اند.
 
 وی افزود: در حال حاضر تمرینات را به صورت متمرکز انجام می‌دهند تا خود را برای آمادگی در قهرمانی جهان آماده کنند.
 
 میلاد در خصوص  ورزشکارانی که در کمپ‌های خارج از کشور در حال تمرین هستند گفت: این ورزشکاران 21 و 24 اسفند به ایران باز خواهند گشت.
 
 وی در ادامه  خاطر نشان کرد: اسامی ورزشکاران برای شرکت در کاپ یک، دو سه جهانی مشخص شده و مسعود میر سعیدی در کاپ 3 دانمارک، خانم قلم بر در کاپ یک پرتفال و پیمان گیاهی در کاپ دو آلمان شرکت خواهند کرد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین باید مذاکراتی با مارک بلوخ داشته باشم که در آینده ، تیم کانو کانادایی زیر نظر ایشان کمپ در آلمان به تمرینات خود ادامه بدهند.
 
 رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه خاطر نشان کرد: البته عادل مجللی با مارک بلوخ هم اکنون در حال ادامه تمرینات خود در لهستان است و امیدوارم نتایج خوبی عایدش شود.
 
وی در ادامه تاکید داشت: ولی برای تیم ملی کانادایی که مقرر شده در آلمان به تمرینات خود ادامه بدهند ما 7 نفر از ورزشکاران را منتخب کردیم ولی دو نفر برای کانو کانادایی اعزام خواهند شد و امیدوارم این دو نفر برای قهرمانی جهان و انتخابی المپیک با نتایج پر باری باز گردند.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: در تیم کانو کانادایی فقط برای شرکت در قهرمانی جهان و با تمام قدرت و به صورت گروهی شرکت خواهند کرد ولی برای مسابقات آسیایی با برنامه ریزی‌هایی که خواهیم داشت با قایق‌های تک نفره حضور پیدا خواهیم کرد چون شانس بیشتری در این زمینه خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: گیاهی ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار