هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر کانوپولوی آقایان به میزبانی باشگاه مرزبانی ناجا جمعه 22 اسفند با صدرنشینی باشگاه قایقرانی اصفهان برگزار شد.

  
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هفته چهارم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر کانوپولوی آقایان به میزبانی باشگاه مرزبانی ناجا در استخر بنادر و دریانوردی بندرانزلی دیروز 22 اسفندماه برگزار شد. 7 تیم در روز گذشته حضور داشتند.
در این رقابت ها باشگاه مرزبانی ناجا 4 بر 1 باشگاه سردار شهید بصیر فریدون کنار را از پیش رو برداشت، هیات قایقرانی کرمانشاه، 21 بر 0 صدر سبحان بابلسر را در هم کوبید، مقاومت بسیج زنجان 8 بر 0 سردار شهید بصیر فریدون کنار را مغلوب کرد، باشگاه قایقرانی اصفهان 3 بر 2 از سد مرزبانی ناجا گذشت، هیات قایقرانی کرمانشاه 5 بر 3 بنادر و دریانوردی نوشهر را برد، سردار شهید بصیر فریدون کنار 8 بر 4 صدر سبحان بابلسر را شسکت داد، باشگاه قایقرانی اصفهان در مسابقه ای حساس 1 بر 0 بر باشگاه مقاومت بسیج زنجان غلبه کرد و دیدار تیم های باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر و سردار شهید بصیر فریدون کنار 8 بر 0 به سود تیم نوشهری به پایان رسید.
بر این اساس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر کانوپولوی آقایان باشگاه قایقرانی اصفهان با 21 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، مقاومت بسیج زنجان با 18 امتیاز دوم شد و هیات قایقرانی کرمانشاه با 15 امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، قایقرانی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار