حسن رحیمی:شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی دارم/دوست دارم در لیگ جهانی کشتی بگیرم

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2013 مجارستان گفت: با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته هم اکنون آمادگی خوبی برای حضور در رقابت های جام جهانی لس آنجلس دارد.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود:چندین مرحله اردوی تدارکاتی را برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا پشت سر گذاشتیم، هم اکنون نیز تمرینات قدرتی استقامتی را زیر نظر مربیان تیم ملی در خانه کشتی دنبال می کنیم که خدا را شکر هم من و هم سایر بچه ها به لحاظ آمادگی شرایط خوبی داریم.

وی با اشاره به قهرمانی سال گذشته در رقابت های جام جهانی تصریح کرد:امسال برای تکرار عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهانی کارسختی را پیش رو داریم چرا که رقیبانی چون روس و آمریکا عزم خود را جزم کرده اند تا این عنوان را از ما بگیرند به همین منظور همه اعضای تیم  با جدیت بیشتری تلاش می کنند تا در این میدان نیز سر بلند شویم.

دارنده دو مدال برنز جهان در ادامه با اشاره به این که آنقدر با تجربه شده که اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد گفت:در رقابت های جهانی 2014 مقابل ای کیونگ یانگ از کره شمالی در حالی که 5 بر صفر پیش بودم با یک اشتباه بچه گانه نتیجه را واگذار کردم و از رسیدن به فینال و کسب مدال طلا محروم شدم از آن رقابت ها به بعد در تمرینات مرتباً روی نقطه ضعفم کار می کنم و فکر می کنم هم اکنون آنقدر با تجربه شده باشم که در مسابقات پیش رو دیگر اشتباه مقابل کشتی گیر کره ای را تکرار نکنم.

وی در خصوص این که شرایطش را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در سال آینده چطور ارزیابی می کند اظهار داشت:به هر حال امسال رقیبان جدی تری در وزن 57 کیلو گرم وجود دارند و همین موضوع تا اندازه ای کار را سخت خواهد کرد اما از آنجا که فقط به مدال طلای جهان فکر می کنم با قدرت در مسابقات انتخابی شرکت می کنم تا صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی لاس وگاس آمریکا شوم.

رحیمی درباره این که گفته می شود وی با تیم بیمه رازی تهران در مسابقات لیگ جهانی کشتی   می گیرد گفت:حقیقت خودم که خیلی دوست دارم همچون سال گذشته در مسابقات لیگ جهانی کشتی بگیرم،توافقات لازم نیز با مسئولان تیم بیمه رازی صورت گرفته اما در نهایت همه چیز بستگی به نظر کادر فنی و شخص رسول خادم دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار