در دیدار وزیر بهداشت با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، دکتر سید حسن هاشمی ضمن اعلام آمادگی وزارت بهداشت در خصوص استقرار برنامه جامع سلامت در گیلان گفت: ما آمده‌ایم تا کمک کنیم.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ دکتر هاشمی در این  نشست صمیمانه که استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، رییس  دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند ، اظهار داشت: در استان گیلان بسیاری از زیرساختهای خدمتی از جمله بهداشت و درمان فرسوده است و ما حاضریم با این وحدت رویه که در استان وجود دارد ، حمایتهای لازم را جهت استقرار یک برنامه جامع سلامت برای کل استان گیلان داشته باشیم و این کمترین کاری است که می توان انجام داد.

در این دیدار صمیمانه آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن اشاره به فعالیتهای شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر وحدت فکری و عملی خوبی در استان گیلان وجود دارد به طوری که دوستیها ، مشکلات را حل کرده و ما امروز همه طرفدار خدمتیم ، خدمت به انسانیت و فدایی مردم بودن و خدا را شاکریم که امروز شاهد رضایتمندی مردم نیز هستیم.
 
 دکتر برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین کشوری توانمند در دولت یازدهم گفت: همیشه خدا را شاکر هستم که فرصت خدمت به مردم را برای من ایجاد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار