رییس کارگروه اهداف پروازی گفت: برگزاری و لیگ اهداف پروازی هزینه زیادی دارد و این کار نیاز به حمایت اسپانسرها در لیگ است.

حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری لیگ اهداف پروازی افزود: برگزاری لیگ پروازی نیاز به هزینه همه زیادی دارد و احیای ان هزینه زیادی برای فدراسیون می‌طلبد.
وی ادامه داد: باتوجه به شرایط فعلی تیمها در لیگ پروازی باید با هزینه خودشان شرکت و این کارنیاز به حضور اسپانسرها در کنار تیمها است.

رییس کارگروه اهداف پروازی افزود: تزریق پول برای تیمها باید از خود باشگاه صورت بگیرد در غیر این صورت تامین هزینه های بزرگ در توان فدراسیون نخواهد بود.

ضیایی گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا سال آینده شرایطی مطلوب براب برگزاری لیگ اهداف پروازی فراهم کنیم. ولی باشگاه‌ها هم باید همکاری لازم با ما را داشته باشند برگزاری لیگ اهداف پروازی به سود تیم ملی نیز خواهد بود.

وی گفت: طی 4 دوره‌ای که لیگ اهداف پروازی برگزار شد به لحاظ کیفیتی خوب بود ولی چون اسپانسرها علاقه نشان نداند تیم قادر به ادامه حضور لیگ نبودند به همین خاطر از ادامه فعالیت انصراف دادند.

وی در پایان گفت: برای داشتن تیم ملی قوی باید لیگهای قوی هم داشته باشیم امیدوارم برای احیای لیگ برتر اهداف پروازی حمایتهای لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار