حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لیگ اهداف پروازی را احیا خواهیم کرد

دبیر سازمان لیگ تیر اندازی گفت: برنامه فدراسیون بر اینکه از سال آینده لیگ اهداف پروازی و لیگ سلاح‌های خفیف را در بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.

حسینی: لیگ اهداف پروازی را احیا خواهیم کردسید جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره احیای لیگ اهداف پروازی و سلاح‌های خفیف افزود: طی چند دوره‌ای که لیگ برتر برگزار شد به خاطر اینکه در تهیه فشنک مشکل داشتیم لیگ خفیف برگزار نکردیم ولی تصمیم داریم که از سال آینده لیگ خفیف هم داشته باشیم.

وی گفت: جلسه‌ای که با هیأت نیروهای مسلح داشتیم با همکاری نیروهای مسلح و با تامین سخت افزارها از سوی فدراسیون لیگ سلاح‌های خفیف را هم به لیگ برتر اضافه کنیم.

حسینی افزود: البته برگزاری لیگ خفیف هزینه‌های زیادی می‌طلبد که ما نیاز به تعامل بیشتر با نیروهای مسلح و همکاری فدراسیون داریم.

دبیر ستاد سازمان لیگ تیراندازی درباره احیای لیگ اهداف پروازی گفت: ما طی 4د وره لیگ اهداف پردازی را برگزار کردیم که به دلیل محدودیت مالی و هزینه‌های سنگین اهداف پروازی لغو شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کردیم تا سال آینده لیگ اهداف پروازی بخصوص تراپ بانوان و آقایان را دوباره احیا کنیم.

حسینی گفت: برای سال آ‌ینده هم در بخش اسکیت و هم دوبل بانوان و آقایان لیگ خواهیم داشت البته این کار نیاز به حمایت اسپانسرها و مسئولین ذیربط دارد، امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکل مالی فدراسیون حل شود تا تیم‌ها دیگر دغدغه‌ مالی نداشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار