سرمربی تیم فوتبال تهران گفت: بروز شک بازی با گسترش سخت است و این تیم به لحاظ فنی ارز‌های فراوانی دارد.

گسترش به لحاظ فنی تیم خوبی است/گروه آنالیز خوبی داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران که تیم وی فردا مقابل گسترش فولاد به میدان می‌رود امروز با 12 دقیقه تاخیر در محل نشست حاضر شد.

علی منصوریان، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بدون شک بازی با گسترش فولاد یک بازی سختی بوده و ما آماده این بازی هستیم.

وی در ادامه افزود: در تبریز گسترشی ها به بهترین شیوه میزبانی کردند و ما نیز سعی می کنیم از این تیم به خوبی پذیرایی کنیم.

منصوریان ادامه داد: تیم گسترش برای امنیت جایگاهش در جدول مبارزه خواهد کرد و به لحاظ فنی تیم خوبی است.

سرمربی تیم گسترش فولاد بیان کرد: ما گروه آنالیز خوبی داریم که این تیم را آنالیز کرده‌ایم. کمالوند مربی خوبی است و با هر شرایطی بهترین شیوه بازی را به نمایش می‌گذارد و باید عنوان کنم همه گروه آنالیز مثل من هستند.

وی اضافه کرد: از تماشاگرانی که در بازی با العین ما را همراهی کردند خواهشمندم که در بازی مقابل گسترش نیز به تختی بیایند و تیم را همراهی کنند.

منصوریان بیان کرد: سخت است 20 نفر بازیکن از این همه بازیکنان خوب انتخاب کنم و حتی انتخاب این 11 نفر نیز مشکل است چیدمان این نفرات کار مشکلی و طاقت فرصایی است چون همه خوب هستند. امیدوارم که فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

منصوریان در خصوص راهکارش برای جذب تماشاگر گفت: سال 1996 و جام ملت‌های آسیا که در کشورهای عربی برگزار شد عملا این گونه کشورها برای جذب تماشاگر ماشین‌های آخرین مدل روز برای قرعه می‌گذاشتند، تا بتواند به این منظور تماشاگر جذب کنند. شما می‌دانید زمانی ما با پاختاکور بازی داشتیم، حدود 170 هزار نفر تماشاگر می‌آمدند ولی اکنون این گونه نیست ما عقب مانده‌ایم به نظر من باید تماشاگران را ترغیب و تشویق کنیم که حضور داشته  باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت ادامه داد: وقتی هر 4 روز یک برای تیم عملا بازی برنامه ریزی می‌کنند کیفیت بازی‌ها پایین آمده و در حق تیم‌ها اجحاف خواهد شد.

وی در مورد تیم ملی امید گفت: باید به تیم ملی امید توجه بیشتری شود به نظر من خاکپور زحمت خود را برای تیم می‌کشد. حتی تیم ملی امید باید تقویم داشته باشد و اگر باز هم از ما بازیکن بخواهند به آنها می‌دهیم ما تابع قانون هستیم و زمان وینگادا نیز این کار را می‌کردیم.

گفتنی است فردا این مسابقه در ورزشگاه تختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار