نظری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

تعیین تکلیف 11 هزار نیروی انسانی با مدرک فوق لیسانس در آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می‌کنیم 11 هزار نیروی انسانی جذب شده با مدرک فوق لیسانس در سال 90 را با فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش به کار گیریم.

خسرو نظری رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف 11 هزار نیروی جذب شده با مدرک کارشناسی ارشد جهت کارهای خدماتی اظهار کرد: سال 90 آموزش و پرورش بر مبنای نیازی که در نیروهای خدماتی داشت، اقدام به جذب 11 هزار نیرو کرد و مقرر شد که مدرک تحصیلی این افراد پایین تر از دیپلم باشد، درحالیکه به دلیل عدم نظارت کامل در این زمینه درصد بالایی از افراد جذب شده دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس گزارش شدند، بنابراین امکان بکارگیری این افراد در پست‌های خدماتی با این مدارک تحصیلی میسر نیست.

وی افزود: آموزش و پرورش بر حسب نیاز باید تمهیداتی را طراحی کند تا بتواند از این افراد در فضاهای آموزشی استفاده کند.

نظری ادامه داد: مکانیسم تبدیل وضعیت نیروهای جذب شده از خدماتی به آموزشی، موضوعی است که باید در حوزه امور اداری وزارتخانه‌ حل و بررسی شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: تلاش می‌کنیم از این افراد در فضاها و فرصت‌های موجود با توجه به رشته‌ها و جنسیت آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، اطلاعات ، لیسانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار