وزیر امور خارجه انگلیس از آمادگی اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه به دلیل مداخله این کشور در مناقشه اوکراین خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "فیلیپ هاموند" در گفتگوی مطبوعاتی با حضور همتای لهستانی خود در ورشو با اشاره به آمادگی اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه گفت: مادامیکه توافق آتش بس مینسک در اوکراین به صورت کامل اجرا نشود تحریم های روسیه باید ادامه یابد.

وی افزود، درصورت عدم اجرای کامل توافق مینسک در مورد اجرای آتش بس اوکراین و هرگونه ناکامی در روند اجرای این توافق از سوی روسیه ، اتحادیه اروپا ناگزیر به اعمال تحریم های جدید علیه مسکو خواهد بود.

وزیر امور خارجه انگلیس خاطر نشان کرد در حال حاضر لندن قصد ندارند به کیف تجهیزات نظامی ارسال کند اما با توجه به شرایط بی ثبات اوکراین این تصمیم برای همیشه نخواهد بود.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
خوبه روسها تحریم شدن، یکم حالشون جا بیاد!!! وقتی ما در شرایط بحرانی بودیم بهمون اس300 نداد حالا ما باید امتیاز بگیریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
انگلیسی ها از تفرعن دارند می ترکند ، از گرسنگی دارند می میرند ، اوضع اقتصادی اشان افتضاح است اما از رو نمی روند باز دم از تحریم روسیه می زنند .
آخرین اخبار