رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: نشست مرحله دوم قطب‌های پژوهشی نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

محمد تقی حسن زاده رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تقسیم بندی استان‌های کشور به 6منطقه پژوهشی اظهار کرد: به منظور هماهنگی، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های استان ها به همچنین ایجاد هم افزایی برای انجام کارهای علمی، پژوهشی، طرح قطب‌های پژوهشی و تقسیم بندی استان‌های کشور به 6منطقه پژوهشی در سال 93 آغاز شد که مرحله دوم این نشست‌ها به زودی آغاز می‌شود .

وی با بیان اینکه هر 6 منطقه متشکل از 5 منطقه است افزود: نشست قطب‌های پژوهشی در سال 93 در تمام استان‌ها انجام شد در دور دوم نشست‌ها در نیمه دوم اسفند ماه از منطقه یک که دارای 6 استان است به میزبانی استان البرز یا استان گلستان آغاز می‌شود.

حسن زاده نشست مرحله اول قطب‌های پژوهشی را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: این 6 منطقه پژوهشی در این نشست ها موضوعات مربوط به جوانان را رصد کرده و از این طریق در فرصت زمانی کوتاه به مسائل جوانان پرداخته می‌شود.

وی در پایان گفت: نشست پژوهشی در شش منطقه تقسیم بندی شده در کشور موجب انسجام و یکپارچگی در برنامه‌ریزی‌ها شده و با طرح مصوبات مربوط به جوانان، موضوعات و مشکلات جوانان زودتر و بهتر رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار