مشکل جوانان ساختار تشکیلاتی نیست چرا که امروز با ساختار ادغام وزارت ورزش و جوانان می‌توان بخشی از مشکلات جوان را حل کرد.

محمد تقی حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تفکیک و یا ادغام سازمان های ورزش و جوانان گفت: با توجه به دیدگاه ها و نظرات مختلف در حال حاضر در حال مطالعه و بررسی پیامدهای ادغام سازمان‌های ورزش و جوانان هستیم تا با یک مطالعه به دور از شتابزدگی و با برخورداری از نگاه آسیب شناسانه ساختار مطلوب پیش بینی و ارائه شود.
 
وی با اشاره به اینکه نباید تمرکز وزارتخانه بر جدا سازی ساختار شود،افزود: با توجه به مشکل جوانان بهتر است در این شرایط با همین ساختار به طور کارآمد نظام مدیریتی سازمان ورزش و مسلم بخش جوانان را مدیریت کنیم.
 
حسن زاده تصریح کرد: مشکل جوانان ساختار تشکیلات نیست چرا که امروز با همین ساختار می توان بخشی از موضوعات جوان را حل کرد لذا اولویت ما اصلاح ساختار نیست.
 
وی با اشاره به اینکه در صورتی که ورزش حل مشکلات جوانان تاثیر خوبی نداشته باشد پرونده مطالعاتی مورد بحث قرار می گیرد، اظهار داشت: ساختار خود یکی از عوامل نظام مدیریتی است و اگر ساختار خوبی داشته باشیم اما مدیریت منابع درست نباشد ارزشی ادغام ساختار وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.
 
رئیس مرکز وزارت جوانان طرح جداسازی وزارت ورزش از جوانان را غیر منطقی دانست و افزود: برخی افراد به دلیل اهداف شخصی و گروهی خود بحث جداسازی ورزش از جوانان را مطرح می کنند که به نظر منطقی نیست چرا که با همین ساختار می تواند مشکلات مدیریت شود و به دور از مطالعات بخشی نگری خود باشد.
 
حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات جوانان باید به طور زیرساختاری و بنیادین حل شود و نقش خانواده نیز می‌تواند، برخی از مشکلات جوانان را حل کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیلات ، منطقی ، جداسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار