در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

عروسک‌های بنیانگذاران ادبیات کودک در ایران رونمایی می‌شود

نوش آفرین انصاری گفت: عروسک‌های بنیانگذاران ادبیات کودک در ایران به مناسبت فرار رسیدن روز جهانی کتاب کودک در تاریخ 20 فروردین ماه سال 1394 رونمایی می‌شوند.

نوش آفرین انصاری، عضو هیئت مدیره و دبیر شورای کتاب کودک در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرارگیری طرح  رونمایی از عروسک‌های بنیانگذاران ادبیات کودک در ایران در فهرست برنامه‌های شورای کتاب کودک در سال 1394 گفت: این طرح در روز 20 فرودین ماه 1394 و به مناسب فرارسیدن روز جهانی کتاب کودک در موزه عروسک‌های ملل اجرایی می‌شود.

وی افزود: البته در تقویم ما روز جهانی کتاب کودک با روز 14  فروردین ماه مصادف شده اما به دلیل دشواری‌های موجود بر سر راه برگزاری مراسم ویژه این روز در روزهای پس از اتمام تعطیلات نوروزی تصمیم بر آن شده که امسال این برنامه در روز بیستم اولین ماه از فصل بهار سال 1394 برگزار شود.

این عضو هیئت مدیره شورای کتاب کودک اظهار داشت: عروسک‌ههای بیست و پنج گانه ساخته شده از بنیانگذاران ادبیات کودک در ایران به "توران میرهادی" اختصاص یافته است.

انصاری خاطرنشان کرد: هم اکنون به صورت جدی پیگیر انتشار شانزدهمین جلد از مجلدهایی با عنوان کلی فرهنگنامه  کودکان و نوجوانان هستم.


انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، کودک ، عروسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار