معاون فرماندار قائمشهر گفت: قائم شهر در تأمین میوه و مرکبات شب عید، معین ۱۴ استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ ایمان پویا مهر در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: ۲۰ درصد مابقی سهمیه قائم شهر بزودی محقق می‌شود.

معاون فرماندار قائم شهر به ذخیره سازی مرکبات در قائم شهر اشاره و تصریح کرد: این شهرستان تا به امروز ۸۳ درصد از سهمیه تخصیصی در بحث ذخیره سازی میوه شب عید را اجرایی نمود و از ۴ هزار و ۲۰ تن سهمیه، ۳ هزار و ۲۰۲تن آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه قائم شهر در مسیر تردد مسافران نوروزی قرار دارد اظهار داشت: باید این شهر را برای جذب و اسکان مسافرین مهیا نمود.

وی افزود: قائم شهر بدلیل نداشتن دریا و طبیعت کوهستانی باید توجه ویژه شود تا با ترقی این شهرستان بهانه‌ای برای اسکان مسافرین ایجاد شود.

معاون فرماندار قائم شهر با بیان اینکه با بوجود آمدن جاذبه‌های گردشگری مانند فروش صنایع دستی و سوغاتی می‌توان مسافرین را در شهر نگه داشت تصریح کرد: خوشبختانه امسال مشکلات مربوط در حوزه راه و شهرسازی و شهرداری تا حدود زیادی مرتفع شد.

پویامهر اظهار داشت: جمع آوری زباله و نخاله های شهری و حریم راه آهن، رنگ آمیزی در و دیوار ورودی ادارات، جمع آوری دستفروشان، زیباسازی ورودی شهر، زیباسازی و نظافت روستاها، آزاد سازی پیاده روها و پاکسازی حاشیه رودخانه ها توسط ادارات مربوطه باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قائمشهر ، تامین ، شب ، عید ، مرکبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.