ایساک هرزوگ: سخنرانی نتانیاهو تاثیری بر توافق هسته‌ای نخواهد داشت

رهبر مخالفان رژیم اسرائیل سخنرانی نخست وزیر این رژیم را در کنگره آمریکا محکوم و اعلام کرد که این سخنرانی هیچ تاثیری بر توافق هسته‌ای نخواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست نوشت: «ایساک هرزوگ» رهبر مخالفان اسرائیل سخنرانی روز سه شنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را در کنگره آمریکا محکوم کرد. 

هرزوگ گفت: «این سخنرانی مانع از به وجود آمدن یک ایران هسته‌ای نمی‌شود و هیچ تاثیری بر توافقنامه‌ای که در دست تدوین است، نخواهد داشت.»

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در هشدار روز سه شنبه خود به کنگره آمریکا درباره موافقتنامه هسته ای بالقوه با ایران، مطالبی را مطرح کرد که احتمالا بسیاری از اسرائیلی ها از آن حمایت می کنند. این در حالی است که منتقدان، این پرسش را مطرح کرده اند که آیا این سخنان، ارزش ایجاد اختلاف با کاخ سفید را داشت یا نه.

سخنرانی نتانیاهو که به صورت مستقیم از تلویزیون و رادیو اسرائیل پخش شد، از لحاظ سیاسی در زمانی بسیار حساس صورت گرفت، زیرا تنها دو هفته به برگزاری انتخابات اسرائیل باقی مانده است. در این انتخابات تنگاتنگ، نتانیاهو در تلاش خواهد بود تا برای چهارمین بار، سمت نخست وزیری را از آن خود کند.




انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار