تیمور غیاثی: برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ تایلند ، ملی پوشان اعزامی را پیشنهاد داده ایم

مسابقات جایزه بزرگ تایلند در اواخر خرداد ماه با حضور دوندگان کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد که نفرات پیشنهادی فدراسیون دوومیدانی به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هفته آینده اعلام خواهد شد .

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛، تیمور غیاثی با بیان این مطلب  افزود : ملی پوشان دوومیدانی کاربا ارزیابی  عملکردشان طی سال 93  برای حضور در رقابت های آسیایی جایزه بزرگ  انتخاب و به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا پیشنهاد شده اند.

وی ادامه داد : بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا  که حضور حداکثری نمایندگان  کشورهای آسیایی در این مسابقات جایزه بزرگ می باشد ، نفرات نهایی شده توسط این کمیسیون به زودی اعلام خواهد شد .

غیاثی با این توضیح که این مسابقات در این دوره در 10 رشته و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود افزود : حدود 18 نماینده برای حضور در این رقابت ها به کنفدراسیون آسیا معرفی شده اند که همگی از بهترین های این رشته می باشند . 
   
وی ضمن خودداری از اعلام نفرات پیشنهاد شده ابراز داشت : اسامی نهایی دوندگان پس از تائید کنفدراسیون اعلام خواهد شد .  

مدیر تیمهای ملی دوومیدانی در خاتمه به اهمیت  مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک به عنوان مهمترین اهداف فدراسیون در سال آتی اشاره کرد و افزود سومین مرحله اردوی اقایان در جریان است و این برنامه آمادگی تا زمان اعزام – خرداد ماه – ادامه خواهد داشت .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار