مسابقات جایزه بزرگ تایلند در اواخر خرداد ماه با حضور دوندگان کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد که نفرات پیشنهادی فدراسیون دوومیدانی به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هفته آینده اعلام خواهد شد .

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛، تیمور غیاثی با بیان این مطلب  افزود : ملی پوشان دوومیدانی کاربا ارزیابی  عملکردشان طی سال 93  برای حضور در رقابت های آسیایی جایزه بزرگ  انتخاب و به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا پیشنهاد شده اند.

وی ادامه داد : بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا  که حضور حداکثری نمایندگان  کشورهای آسیایی در این مسابقات جایزه بزرگ می باشد ، نفرات نهایی شده توسط این کمیسیون به زودی اعلام خواهد شد .

غیاثی با این توضیح که این مسابقات در این دوره در 10 رشته و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود افزود : حدود 18 نماینده برای حضور در این رقابت ها به کنفدراسیون آسیا معرفی شده اند که همگی از بهترین های این رشته می باشند . 
   
وی ضمن خودداری از اعلام نفرات پیشنهاد شده ابراز داشت : اسامی نهایی دوندگان پس از تائید کنفدراسیون اعلام خواهد شد .  

مدیر تیمهای ملی دوومیدانی در خاتمه به اهمیت  مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک به عنوان مهمترین اهداف فدراسیون در سال آتی اشاره کرد و افزود سومین مرحله اردوی اقایان در جریان است و این برنامه آمادگی تا زمان اعزام – خرداد ماه – ادامه خواهد داشت .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار