عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توصیه ما به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌مان این است که عزت‌مندانه مذاکره کنند، چراکه جمهوری اسلامی ایران توانایی بسیاری در تمامی عرصه‌ها دارد و فشارهای بین‌المللی نمی‌تواند عاملی برای کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌های بزرگ باشد.

///////«محمد حسن آصفری» نماینده مردم اراک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران در سوئیس، گفت: نتیجه مذاکرات هسته‌ای کشورمان را هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند.

وی افزود: امروز شاهد تلاش گسترده صهیونیست‌ها بر روی پرونده هسته‌ای کشورمان هستیم که در تلاشند توافقی میان ایران و طرف غربی صورت نگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: توصیه ما به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌مان این است که عزت‌مندانه مذاکره کنند، چراکه جمهوری اسلامی ایران توانایی بسیاری در تمامی عرصه‌ها دارد و فشارهای بین‌المللی نمی‌تواند عاملی برای کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌های بزرگ باشد.

وی افزود: مذاکرات باید منطقی، اصولی و در چارچوب فنی خود  بوده و  اجازه باج‌خواهی به طرف مقابل داده نشود، غرب بداند که اگر بخواهد این روند را ادامه دهد، جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های دیگری پیش‌رو دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار