امامی در تذکر شفاهی؛

دستیابی به توافق باید به صورت یک‌مرحله‌ای و با رفع کامل تحریم‌ها باشد/ضرورت توجه به وضعیت معیشتی خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا گفت: رئیس‌جمهور تنها به گزارشات اکتفا نکند و همچنان که با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار دارد با لایه‌های ضعیف مردم نیز نشست برگزار کند.

ضرورت توجه به وضعیت معیشتی خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در تذکری شفاهی خود در نوبت عصر امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتدا به تیم مذاکره کننده هسته‌ای خداقوت می‌گویم، گفت: مذاکرات وارد مرحله جدید شده و اراده سیاسی بر آن است که مذاکرات نتیجه‌بخش باشد. امید است تیم مذاکره‌کننده که از حمایت مقام معظم رهبری و قوای سه‌گانه و ملت شریف ایران برخوردار است، با اقتدار از منافع نظام به ویژه حقوق هسته‌ای پاسداری و حفاظت کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا تصریح کرد: دستیابی به توافق باید به صورت یک‌مرحله‌ای و با رفع کامل و یک‌جای تحریم‌ها همراه باشد.

امامی در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور بیان داشت: از اقتصاد سیاسی پرهیز کنید و به دنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی کشور باشید که انجام این مهم،‌ حضور دولت را در اقتصاد کمرنگ و به پررنگ‌شدن حضور مردم می‌انجامد.

وی گفت: در صورتی اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود که تلاش شود بهره‌وری افزایش و درآمد عمومی رشد یابد که انجام این مهم باعث بی‌تاثیر شدن تهدیدها و تحریم‌ها می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا اظهار داشت: رئیس‌جمهور به خانوارهای مردم نزدیک شود و تنها به گزارشات اکتفا نکند و همچنان که با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار دارد با لایه‌های ضعیف مردم نیز نشست برگزار کند. امروز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و همچنین حقوق‌بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان در معیشت خود دچار مشکل هستند و فرهنگیان نیز به حقوق ناعادلانه معترضند.

امامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید این وزارتخانه رسیدگی‌های لازم را درخصوص تعیین تکلیف جذب مربیان پیش‌دبستانی به‌عمل آورد و همچنین وزیر راه و شهرسازی به آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن گرگان- مشهد رسیدگی کند، چرا که این موضوع در سفر رئیس‌جمهور به این استان مطرح شد و وزیر راه قول داد تا 2 ماه آینده کارهای اجرایی این موضوع انجام شود.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار