آرزوی توره برای اعلام بازنشستگی در منچسترسیتی

دمیتری سلوک مدیر برنامه‌های یحیی توره از علاقه این بازیکن برای ماندن در باشگاه سیتی و حتی اعلام بازنشستگی همراه با این تیم خبر داد.

آرزوی توره برای اعلام بازنشستگی در منچسترسیتیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت این روزها باب شده فوتبالیست‌های پا به سن گذاشته به طور رسانه‌ای از علاقه خود برای تمدید قرارداد و ماندن در باشگاه فعلی‌شان صحبت می‌کنند و تا به این ترتیب سران باشگاه را از میل باطنی خود آگاه ساخته و در حقیقت چراغ سبزی برای تمدید قرارداد به آنها نشان دهند.

اخیرا جان تری بازیکن کهنه‌کار چلسی همین کار را کرده بود و پس از چند مصاحبه و ابزار علاقه به باشگاه فعلی سرانجام توانست قرارداد خود با آبی‌پوشان را برای یک سال دیگر تمدید کند حالا نوبت به یحیی توره هافبک 31 ساله منچسترسیتی رسیده است.

مدیر برنامه‌های ملی‌پوش ساحل عاجی اعلام کرد: توره دوست دارد تا آخر عمر در سیتی باقی بماند! قرارداد او در پایان فصل 2015 به اتمام می‌رسد و با وجود ابراز تمایل اینترمیلان اما مایل است همچنان در سیتی بماند یحیی منچستر سیتی را خیلی دوست دارد و بر خلاف آنچه قبلا هنگام ماجرای جشن تولد عنوان کرده بود اما از بودن در این باشگاه کاملا خوشحال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار