شعبانی گفت: ایجاد نظام ردیابی، برچسب کنترل اصالت و سلامت، ایجاد مرکز ذخایر دارویی در منطقه آزاد قشم و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه محصولات سلامت محور همگی جهاتی است که دو سازمان با یکدیگر همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر شعبانی، رئیس سازمان مناطق آزاد قشم اظهار داشت: همکاری بین منطقه آزاد قشم و همچنین سازمان غذا و دارو با توجه به مسئولیت، نظارت و راهبردی که در کل کشور بر عهده این سازمان است، در بسیاری از حوزه‌های مختلف نظیر نظارت بر مواد غذایی و دارو و خود کفایی آن در کشور با توجه به اختیاراتی که قانون گذار در ماده 112 قانون به ما داده است.  مجموعه آزمایشگاه مدرنی سازماندهی شده است که موافقت نامه آن چندی قبل با سازمان استاندارد نوشته شده است. 

وی ادامه داد: بخشی از این استاندارد در حوزه مواد غذایی و دارویی و همچنین نظارت بر اختیارات تنفیذ شده است. همچنین نمایندگی که به کلیه مواد غذایی، دارویی و آرایشی داده می‌شود نیازمند متخصصی است که خوشبختانه انجام شده است. 

شعبانی، بخشی از مسئولیت‌ها را بر دوش منطقه آزاد قشم دانسته و افزود: امیدواریم که بتوانیم با همکاری بین دانشگاههای مختلف در سراسر کشور، همکاری فی ما بین دو سازمان را که در جهت اصالت و سلامت محصولات کشاورزی و همچنین آزمایشگاههای تخصصی محصولات است را گسترش دهیم. 

شعبانی خاطر نشان کرد: ایجاد نظام ردیابی، برچسب کنترل اصالت و سلامت، ایجاد مرکز ذخایر دارویی در منطقه آزاد قشم، حمایت در ایجاد مرکز تحقیقاتی پژوهشی مرکز رشد که در منطقه وجود دارد و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه محصولات سلامت محور همگی جهاتی است که دو سازمان با یکدیگر همکاری دارند. 



انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار