سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان درباره آمادگی این تیم گفت: با توجه به زمان اندکی که در اختیار داریم، تمام سعی خود را برای برگزاری تمرینات به کارگرفته‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تاکنون بازیکنان 7 مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته و دو دیدار دوستانه نیز با تیم ملی ازبکستان انجام داده اند. با انجام 7 مرحله از اردو، بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند و سعی ما بر این است که بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم. همچنین درخواست یک بازی دیگر را در این اردو و یا اردوی پایانی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم با تیمی هماهنگ شویم.

وی گفت: بازیکنان تیم ملی واقعا نیاز به بازی تدارکاتی دارند چرا که بعد از دو سال دوری از جو مسابقات، وارد اردوی آماده سازی تیم ملی شده و با انجام دو بازی دوستانه به شرایط ایده آل خود نمی رسند. از طرفی دیگر به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان، بازیکنان درگیر تیم های لیگ برتری خود بوده و این امر تا حدودی باعث شد تا از لحاظ هماهنگی و انجام تاکتیک ها به دور باشیم.

امیر شقاقی در پایان گفت: یک مرحله اردوی تدارکاتی تا اعزام به رقابتهای مقدماتی المپیک ریو داریم. در این فرصت باقیمانده تمام سعی ما بر این است که بازیکنان را به آمادگی بالایی برسانیم و پر قدرت به مصاف حریفان خود برویم. امیدوار هستم بتوانیم نتایج خوبی را در این بازیها کسب کنیم اما با برگزاری 7 مرحله اردوی تدارکاتی تاکنون و یک مرحله اردوی نهایی و انجام دو بازی دوستانه، کار سختی را در چین تایپه داریم.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال بانوان در روز های دوم و چهارم فروردین ماه سال 94 به ترتیب با تیم های لائوس و چین تایپه به رقابت می پردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار