رئیس سازمان بهزیستی کشور در ششمین همایش بیماری های نادر که عصر دیروز برگزار شده بود گفت : بیش از 28 هزار مرکز وابسته به بهزیستی کشور در حوزه معلولین و مشاوره ژنتیک فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در ششمین همایش بین الملی بیماری های نادر که عصر دیروزدر مرکز همایش های بین الملی ایران  برگزار شده بود گفت :سازمان بهزیستی کشور افتخار می کند که امروز به عنوان همکار در کنار فرهیختگان و دانشمندان و شبکه فرهیخته بنیاد بیماری های خاص است .

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی برای پیشگیری ، به بنیادها و شبکه های اجتماعی مردم محور احتیاج دارد ادامه داد: در حال حاضر بیش از 28 هزار مرکز وابسته به بهزیستی درسراسر کشوردرحوزه معلولین ، مشاوره ژنتیک،  مراقبات ژنتیک ، فعالیت می کنند.

هاشمی افزود: بنیاد بیماری های نادردراین حوزه بسیار موفق عمل کرده و در حال حاضر 5 هزار بیمار ویژه وهزینه بر راتحت پوشش خود قرار داده که این امر بدون وابستگی به ارگانهای دولتی انجام گرفته، که وجه ممیزی این بنیاد است . 

رئیس سازمان بهزیستی کشور ،ضمن تشکر از دانشمندان فرهیختگان و مدیرعامل بنیادبیماری های نادر ،  تصریح کرد: همه این عزیزانی که دستی در آتش خیرات دارند و برکتشان سبب انسجام اجتماعی می شود خیر و برکت برای سازمان همچونبهزیستی هستند.

وی اظهار داشت : درهای سازمان بهزیستی به روی همه باز است و درکنار بنیادهای مردمی مانند بنیاد بیماری های نادر افتخار می کند تا بتواند خدمات خود را توسعه بدهد.

وی خاطر نشان کرد:  عزیزان خیر می توانند از طریق شبکه های اجتماعی به ما وصل شوند و در کار خیرجمعی مارا همراهی کنندتا بتوانیم کار مسنجم همراه با بهره وری بالا انجام دهیم .

برچسب ها: هاشمی ، بیماری ، نادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار