مرحله نیمه نهایی رقابت های رشته حفظ کل سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز شنبه نهم اسفندماه در سالن مصلای امام خمینی(ره) تبریز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانستاد خبری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت 9 صبح امروز شنبه نهم اسفندماه آغاز شده است.

بر اساس این گزارش در این روز و در نوبت صبح به ترتیب و بر اساس نوبت قرعه؛ محمد داوریان از همدان، مجید رفیعی از یزد، مصطفی لشگری از تهران، عسگر جاهد از اردبیل، محمد خاکپور از خراسان رضوی، محمدرسول تکبیری از تهران و  حسین ایران نژاد از فارس با قرائت آیات مد نظر داوران به رقابت می پردازند.

همچنین در ادامه این مسابقات محمدمهدی رجبی از خراسان رضوی، ابومسلم تشر از سیستان و بلوچستان، مهرداد نجفی از همدان، جهانگیر سرخوندی از کرمانشاه، پیمان ایازی از مازندران، احمد معتمدی از قم، عبدالقادر میرزایی از آذربایجان غربی، جواد شاهینی از گلستان، نوید رزمجو از فارس، محمد نوروزی از تهران، حمید ایمان دار از فارس، محمدعلی اسلامی از تهران، مصطفی اصفهانیان از اصفهان، مهدی حبیبی از مازندران و حسن سلیمانی از زنجان به ترتیب با هم  به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: رقابت ، رشته ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.