معاون توسعه بازار فرابورس ایران خبر داد

پذیرش سه شرکت و درج یک پتروشیمی در فرابورس ایران

سید مهدی علم‌الهدی با اشاره به پذیرش چند شرکت جدید در فرابورس ایران اظهار داشت: از آذرماه امسال تاکنون چهار شرکت در بازارهای مختلف فرابورس ایران پذیرش شده‌اند که از این تعداد، دو شرکت در بازار اول و دو شرکت در بازار دوم پذیرش شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فرابورس، سید مهدی علم‌الهدی با اشاره به پذیرش چند شرکت جدید در فرابورس ایران اظهار داشت: از آذرماه امسال تاکنون چهار  شرکت در بازارهای مختلف فرابورس ایران پذیرش شده‌اند که از این تعداد، دو شرکت در بازار اول و دو شرکت در بازار دوم پذیرش شده است.

معاون توسعه بازار فرابورس ایران با بیان اینکه در میان شرکت‌های یاد شده، تنها پتروشیمی غدیر با نماد «شغدیر» در بازار اول فرابورس درج شده است، ادامه داد: پذیرش شرکت‌های سرمایه گذاری سبحان متعلق به سازمان اقتصادی کوثر و پتروشیمی غدیر در بازار اول و شرکت های چرم مشهد و بیمه کوثر در بازار دوم انجام شده است.

به گفته وی، آخرین سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری سبحان یک هزار و 300 میلیارد ریال، پتروشیمی غدیر یک هزار و 300 میلیارد ریال، چرم مشهد 130 میلیارد ریال و بیمه کوثر 400 میلیارد ریال است.


انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، آذر ، سرمایه ، پذیرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار