آخرین اخبار از باشگاه چلسی؛

جان تری در آرزوی تکرار قهرمانی در جام حذفی پس از 10 سال

آخرین مرتبه که تیم چلسی به قهرمانی در جام حذفی انگلیس رسید به 10 سال پیش مربوط می شود و در آن زمان هم جان تری کاپیتان آبی پوشان بود.

جان تری در آرزوی تکرار قهرمانی جام حذفی پس از 10 سالبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، جان تری کاپیتان کهنه کار چلسی برای رویارویی با تیم تاتنهام در فینال جام حذفی انگلیس لحظه شماری می کند و امیدوار است بتواند قهرمانی فصل 2004-5 را پس از 10 سال تکرار کنند.
 
جان تری در این باره گفت: ما صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستیم و اگر بتوانیم قهرمانی جام حذفی را هم بدست آوریم، روحیه تیمی به شکل چشمگیری بالا می رود وبا اعتماد به نفس بیشتری بازیهای باقیمانده از فصل را دنبال خواهیم کرد.
 
وی در ادامه افزود: همه در مورد قابلیت بالای این  تیم برای رسیدن به عناوین قهرمانی متعدد صحبت می کنند اگر چنین اتفاقی رخ دهد، برای همه ما نخستین مرتبه خواهد بود که هر دو قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را در یک فصل تجربه می کنیم ما در بازی فینال فقط برای پیروزی به میدان می رویم، شواهد نشان می دهد تیم چلسی قادر به این کار است.
 
آزارد: از مورینیو متشکرم
 
ادن آزارو مهاجم بلژیکی یکی از دونده ترین بازیکن حاضر در لیگ فوتبال انگلیس است او معمولا بیش از هر بازیکن دیگری مورد خطای مدافعان قرار می گیرد  اما هرگز خونسردی خود را از دست نداده وبا رفتاری سنجیده،واکنش های عصبی از او سر نمی‌زند.
آزارد در رقابت های این فصل 102 مرتبه مورد خطای بازیکن حریف قرار گرفت اما ستاره چلسی در این باره گفت: این خطاها من را ناراحت نمی‌کند در چنین شرایطی هر انسانی خشمگین شده و احتمالا  حرکاتی ناشایست از او سر می زند اما من ذاتا آرام هستم و از درگیری با اطرافیان پرهیز می کنم.
 
آزارد در ادامه افزود: از مورینیو متشکر هستم که  به من فرصت بازی می دهد او باعث شد به بازیکن بزرگی در فوتبال انگلیس تبدیل شوم من هم در قدردانی از مورینیو تلاش می کنم در زمین برای تیم چلسی مفید واقع شوم.
 
لازم به ذکر است، آزارد 24 ساله در رقابت های این فصل 13 گل برای چلسی به ثمر رساند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی ، انگلیس ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار