کاپیتان باشگاه منچستر سیتی:

نمی‌گذاریم چلسی جام قهرمانی را لمس کند

وینست کمپانی بازیکن‌ باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که به هر قیمتی شده مانع قهرمانی چلسی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچستر سیتی که این روزها گویی به دوران اوج خود بازگشته و ناکامی‌هایش را به باد فراموشی سپرده است توانسته است به باشگاه نیوکاسل مدعی 5 گل به ثمر رساند در حالیکه بیش از آن استوک سیتی را از میان برداشته بود.

اما بازیکنان سیتی از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار هستند بر این باور هستند که می‌توانند از عنوان قهرمانی فصل پیش خود به راحتی و دفاع کنند.

وینست کمپانی کاپیتان باشگاه منچستر سیتی ضمن تأیید این مطلب گفت: تیم ما در سال‌های اخیر اطمینان و مصمم بودن خودش را به همگان نشان داده است ما همیشه می‌توانیم به خوبی باز گردیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم.

ما با تمام قدرت انرژی و توانمان را برای قهرمانی در لیگ پریمیری می‌گذاریم همچنین این انرژی را در لیگ قهرمانان نیز خواهیم گذاشت.

تاریخ باشگاه منچستر سیتی به ما می‌گوید در 6 سال اخیر این باشگاه منچستری روند صعودی داشته است. هم اکنون نیز این روند ادامه دارد و تنها مسئله ما در این زمان رشد و ارتقای باشگاه است.

ما تمام تلاشمان را به کار می‌بریم تا بار دیگر بتوانیم جام لیگ برتر را بالای سر ببریم و با چلسی رقابت تنگاتنگی خواهیم داشت و نخواهیم گذاشت چلسی جام قهرمانی را لمس کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: چلسی ، منچستر ، کمپانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار