نجاریان:

بدون شک سه امتیاز بازی برای ماست/ این بازی‌ها برای گرفتن امتیاز قدیمی شده است

مدیرعامل شهروند ساری اعلام کرد که تیمش به دلیل فراهم نبودن الزامات بازی فوتسال زمین را ترک کرده و باید برنده بازی باشد.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در خصوص بازی نکردن تیم شهروند در نیمه دوم مقابل شهرداری ساوه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدای بازی متوجه شدیم که اسکوربورد ورزشگاه کار نمیکند و در حالی که روشن میشود زمان را نشان نمی دهد. از همان موقع معترض شدیم و نماینده فدراسیون به ما گفت که صبح امروز وضعیت اسکوربورد را چک کرده و سالم بوده است اما حالا کار نمیکند. جالب است که ورزشگاه ساوه دو اسکوربورد دارد ولی گفتند هر دو به یک صورت است که اسم تیم ها و گلها و … را نشان می دهد اما زمان را نشان نمی دهد.
 
وی افزود: در همان ابتدای بازی هم اعلام کردیم که بازی نمی کنیم اما با تماسی که با کمیته فوتسال گرفتیم گفتند که بازی کنید و یک نماینده در کنار داور قرار دهید تا وقت را ببیند. اما فقط یک داور در کنار داوران بود و نتوانستیم نماینده ای داشته باشیم. در این بازی با نتیجه ۱-۰ از حریف پیش افتادیم اما وضعیت داوری بسیار یک طرفه به سود ساوه بود و حتی در گلی که آنها زدند نیز تصمیم داور موثر بود. داور بازی برای اعلام خطا و تذکر به بازیکن ما وارد زمین شد و در حالی که ۱۰ متر در زمین قرار داشت دیدیم که بازی آغاز شده و در شرایط پنج نفره گل خوردیم.
 
بعد از گل در فاصله های زمانی ۲۰ ثانیه از داور پرسیدیم که چقدر باقی مانده و هر بار گفتند یک دقیقه. فهمیدیم که زمانی که در نظر گرفته شده شاید درست نباشد. در رختکن با بازیکنان حرف زدیم و همه فهمیده بودند که زمان درست نبوده و تمرکز تیم ما بر هم ریخته بود و به ناظر بازی هم گفتیم که حتی در صورت رضایت ما شما حق نداشتید بازی را بدون اسکوربورد آغاز کنید.
 
نجاریان در مورد حرف که خوراکچی زده که ناظر ۱۵ دقیقه زمان داده که بازی را آغاز کنیم گفت: این ادعا درست نیست. ما به ناظر بازی گفتیم در نیمه دوم بازی نمی کنیم و آنها هم پذیرفتند.
 
مدیرعامل شهروند ساری افزود:در هفته های پایانی لیگ که رقابت در بالا و پایین جدول حساس بوده و هر امتیازی تعیین کننده است، این بازیها که اسکوربورد خراب است و بهانه های مختلف قدیمی شده است و مربوط به عهد بوق است. این رفتارها برای چندین سال پیش است که نتیجه می داد. اکنون حتی در لیگ امیدها و لیگ دسته دوم هم می دانند که بدون اسکوربورد بازی برگزار نمی شود. در این دیدار هم ناظر و داور بازی تخلف کرده اند و عواقب این تخلف به ما ربطی ندارد. ما از زمین بازی بیرون آمدیم چون الزامات بازی که شامل نیروی انتظامی ، پزشک، شروع در ساعت مقرر و اسکوربورد می باشد فراهم نبود و نتیجه این دیدار باید به سود ما اعلام شود.
 
وی در پاسخ به اینکه خوراکچی اعلام کرده این شرایط مانند زمانی است که در فوتبال به دلیل برف و باران شرایط سخت می شود و داور بازی باید تشخیص بدهد که بازی ادامه پیدا میکند یا خیر، گفت: ما از قانون حرف می زنیم و کاری به شرایط نداریم. قانون می گوید که بازی فوتسال بدون اسکوربورد برگزار نمی شود و تامین شرایط بازی بر عهده تیم میزبان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجاریان ، فوتسال ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار