عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: برخی تیم های لیگ برتری برای منافع خود به وسیله اهرمهای غیر فوتبالی به ما فشار می آورند اما این کار قشنگی نیست.

سعید نجاریان عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز برای اینکه مشکل تیمی را حل کنیم تا بتواند بازیکن بگیرد و در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد بار دیگر قانون را نادیده گرفتیم.

به این صورت که زمان نقل و انتقالات تا فردا تمدید و قانون منع بازی بازیکنان انتقالی در هفته نخست بعد از نیم فصل لغو شد تا دست تیم ها برای جذب بازیکنان باز باشد.

وی افزود: برخی تیم ها برای رسیده به خواسته و منافع خود دست به هر کاری از جمله وارد کردن فشار بر هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال، دست می زنند و جالب این جاست که این فشار از سوی اهرم های غیر ورزشی و فوتبالی اعمال می شود تا کفاشیان و در نهایت ما با در تنگنا قرار گرفتن درخواستی را مصوب کنیم یا قانونی را زیر پا بگذاریم اما می خواهم اعلام کنم که این کار قشنگ و حرفه ای نیست.

نجاریان در ادامه بیان داشت: اگر قبول کرده ایم که در لیگ برتر باشیم پس باید رفتاری حرفه ای داشته باشیم نه اینکه به وسیله افراد در وزارت ورزش یا حتی مسئولان بالای محیط زیست به اعضای هییت رییسه یا فدراسیون فوتبال فشار آوریم.

تا کنون که تیم ها مشکلی نداشتند ما هم قانونی را زیر پا نگذاشتیم اما امسال فشار برخی تیم ها همه برنامه ها و قوانین را بر هم زد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، نجاریان ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار