استارتاپ ویکند ارومیه در دانشگاه آزاد

بعد از برگزاری اولین دوره استارتاپ ویکند در ارومیه استقبال بی‌نظیری از این رویداد آموزشی - تجربی شد که برای دومین بار با هدف اشتغال و پیشرفت تکنولوژی در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دانشگاه آزاد ارومیه از روز چهارشنبه میزبان جمعی از علاقه مندان به فناوری است تا رویدادی به نام استارتاپ ویکند را تشکیل دهند. استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی  و در انتهای هفته برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. استارتاپ ویکند برای اولین بار در کشور، در شهریور ۱۳۹۱ در شهر تهران برگزار شد و اکنون توسط مشتاقان و داوطلبان در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.


استارتاپ ویکند ارومیه در دانشگاه آزادسعید اسماعیلی مدیر روابط عمومی استارتاپ ویکند ارومیه در گفتگو با خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از ۸۰ نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند که این افراد از شهرهای مختلف کشورمان از جمله تبریز و مشهد حضور دارند. بعد از برگزاری موفق اولین دوره این رویداد در شهر ارومیه و استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان کسب و کار در حوزه فناوری این رویداد برای دومین بار از ۶ تا ۸ اسفند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد ارومیه (سایت ۳) با هدف اشتغال و پیشرفت تکنولوژی برگزار می‌شود.



گفتنی است این برنامه جهانی تا بحال بیش از یک هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۶ بعد از ظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (کمتر ۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌کنند. در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند. این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و... حمایت تجاری می‌شود.

گزارش از سالار واعظی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار