کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما از کوارتر دوم بازی با دانشگاه آزاد به هم ریخت و حریف هم به خوبی از اشتباهات ما تا پایان بازی استفاده کرد.

حامد سهراب نژاد بعد از شکست مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانی که لیگ ملی تمام شد، برنامه ریزی کردیم و تیم با تمرینات خوب جمع شد. از نظر دفاعی هم در 3 بازی قبل خیلی بهتر بودیم اما متاسفانه بازیکنان تیم در دیدار مقابل دانشگاه تمرکز نداشتند و از کوارتر دوم به بعد بازی تیم به هم ریخت. دانشگاه آزاد هم خیلی خوب بازی کرد و از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد به طوری که تا آخر فرصت برگشت به ما ندادند.

وی ادامه داد: خیلی بد بازی کردیم و امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم. متاسفانه این نتایج در مرحله نهایی هم تاثیرگذار است و هر باخت تا پایان به حساب تیم نوشته می شود. امیدوارم حداقل در بازی دور برگشت با دانشگاه آزاد یک - یک مساوی شویم.

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد بازیکن خارجی تیم گفت: بازیکن خارجی تیم ما یک روز قبل از بازی به تیم ملحق شده بود و با یک جلسه تمرین یک ساعته نمی تواند با بازیکنان دیگر هماهنگ شود.

سهراب نژاد درباره میتف سرمربی جدید تیم تاکید کرد: میتف از نظر دفاعی فوق العاده است و روی تیم عالی کار می کند. تمرینات او سخت و سنگین است. امیدوارم تیم زیر نظر مربی جدید بازی به بازی بهتر و هماهنگتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار