دیدار تیم های بسکتبال نیروی زمینی و شیمیدر در هفته آخر فصل عادی مسابقات دسته اول بسکتبال به خاطر درگیری و اعتراض تماشاگران نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های دسته اولی نیروی زمینی و شیمیدر روز گذشته با حواشی زیاد در اواسط کوارتر چهارم نیمه تمام ماند.

تیم نیروی زمینی یک بار بازیکنان خود را از زمین خارج کرد و اتفاقی مانند بازی 2 سال قبل مهرام و زنجان رخ داد اما این تیم باخت فنی دریافت نکرد و بازی ادامه یافت.

ماجرا از این قرار بود که امیر حسام عبدالهی یکی از بازیکنان تیم نیروی زمینی با خطای دیسکالیفه (اخراج) مواجه شد و طبق شنیده ها شروع به پرتاب صندلی و همچنین توپ به سمت داور کرد. مربیان تیم نیز عصبانی شده و بازی برای لحظاتی به هم ریخت. در نهایت تیم نیروی زمینی در اعتراض به تصمیم داوران به رختکن رفت اما بار دیگر به زمین برگشت.

در این حین تماشاگران نیروی زمینی هم شروع به پرتاب اشیا به زمین کردند و داوران بار دیگر بازی را متوقف کردند. تصمیم بر این شد که تماشاگران از سالن اخراج شوند. با این تصمیم بار دیگر جار و جنجال شروع شد و تیم نیروی زمینی حاضر به بیرون کردن تماشاگران نبود اما با توجه به مهلت قانونی که ناظر برای خروج تماشاگران تعیین کرده بود در نهایت مسئولان نیروی زمینی هم برای خارج کردن تماشاگران تلاش کردند.

درگیری تماشاگران با مسئولان نیروی زمینی

در حالی که گفته می شود تیم شیمیدر تماشاگری در سالن نداشت، هواداران نیروی زمینی به سمت مسئولان باشگاه شیمیدر رفتند که در بخشی از جایگاه تماشاگران نشسته بودند و بعد از بالا گرفتن درگیری و جنجال در جایگاه تماشاگران در نهایت ناظران و داوران تصمیم به نیمه کاره رها کردن بازی گرفتند.

شنیده می شود کمک مربی نیروی زمینی هم به همراه 2 نفر دیگر برای گرفتن فیلم بازی از آنالیزور شیمیدر با وی درگیر شدند. آنالیزور شیمیدر هم امروز با توجه به آثار ضرب و جرح به پزشکی قانونی رفته تا از مدیر و باشگاه نیروی زمینی شکایت کند.

باخت فنی یا تکرار بازی

واحدپور رئیس کمیته مسابقات فدراسیون که هنوز گزارش بازی را بررسی نکرده است تاکید کرد که تا ظهر امروز تصمیم نهایی در مورد بازی را اعلام می کند.

با توجه به اتفاقات بازی احتمال باخت فنی تیم نیروی زمینی یا تکرار بازی وجود دارد.

گفتنی است پلی آف لیگ دسته اول از پایان هفته جاری آغاز می شود.

تیم شیمیدر در رده سوم جدول و نیروی زمینی در رده پنجم قرار دارند و نتیجه برد و باخت عادی تاثیر خاصی روی رده بندی این تیم ها نداشت اما باخت فنی نیروی زمینی باعث تغییرات بیشتری در جدول می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار