استهلاک و فرسایش مدارس، دغدغه جدی آموزش و پرورش شهریار

رئیس آموزش و پرورش شهریار گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مجموعه آموزش و پرورش مشمول موضوع استهلاک و فرسایش مدارس در شهرستان شهریار می‌شود.

علی ذبیحی، رئیس آموزش و پرورش شهریار درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت ارتقا سطح کیفی ساخت مدارس و تاسیسات آموزشی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مجموعه آموزش و پرورش شهریار مشمول مبحث استهلاک و فرسایش بالای مدارس درمنطقه شهریار می‌شود.
وی در ادامه افزود: 682 واحد آموزشی در شهریار وجود دارد و با توجه به قدمت 20 ساله برخی از واحدهای آموزشی جزء بنای تخریبی محسوب می‌شود که عمده مشکلات نیز به سیمای ظاهری مدارس مورد اشاره مربوط می‌شود که تاکنون به فضل الهی، نزدیک بر 2 میلیارد تومان از محل مشارکت‌های مردمی در جهت بهبود و بهسازی آن تامین شده است.

ذبیحی، در پایان تصریح کرد: با توجه به اشراف و انسجام موجود در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان شهریار سعی و تلاش خویش را در جهت کاهش مشکلات و نارسایی‌ها و تقویت توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که از آن برخورداریم به کار خواهیم بست تا به لطف الهی روند موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در عرصه آموزشی و تربیتی و پرورشی شهرستان شهریار بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهریار ، مدرسه ، استهلاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار