سرلشکر فیروز‌آبادی در جمع خبرنگاران:

رهبر انقلاب، اقتصاد بدون نفت را در زمان دولت هاشمی مطرح کردند/ بودجه نظامی مناسب است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب از دوره دولت سازندگی فرمودند برای اقتصاد بدون نفت برنامه‌ریزی کنید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سید حسن فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه سوم همایش ملی ایمنی وبازرسی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از دوره دولت سازندگی فرمودند برای اقتصاد بدون نفت برنامه‌ریزی کنید و این موضوع را در زمان دولت هاشمی مطرح کردند. 
 
وی ادامه داد: همایش یک موضوع فنی در نیروهای مسلح بوده و نیروهای مسلح دقت در نظم و ایمنی ایجاد می‌کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه خانواده شهداء ارزشمند هستند و باید ارج نهاده شوند، گفت: نباید نظامات سرمایه‌داری و نظامات اقتصاد چپاولگر را پذیرفت و این یعنی اقتصاد خود را تقویت کنید. 
 
وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره اقتصاد مقاومتی و شروع جنگ تحمیلی و حضور جوانان در جبهه‌های حق و باطل و پیروز در جنگ تحمیلی و لزوم حمایت از توده مردم در نقش‌آفرینی اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: رهبری فرمودند دولت‌ها بیایند و سرمایه‌گذاری کنند و موجودی کشور را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم کار و تولید انجام دهند  و این اقتصادی است که مانند کوه دماوند مقاوم است. 
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره صندوق توسعه ملی تصریح کرد: هر گاه اقتصادی به دست مردم شکل گیرد آن اقتصاد مقاومتی است. 
 
وی در پایان در پاسخ به سؤالی درباره بودجه نظامی خاطر نشان کرد: بودجه نظامی مناسب است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار