کارگردان سینما با تمجید از کارگردانی «وحید جلیلوند» فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» را پدیده سال سینما دانست.

«علی غفاری» کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: از بین فیلم‌های جشنواره‌ امسال به جزء چند اثر بقیه موفقیت چندانی نداشتند. 
 
وی افزود: فیلم‌های «رخ دیوانه» (ابوالحسن داوودی)، «عصر یخبندان» (مصطفی کیایی) و «چهارشنبه  19 اردیبهشت» (وحید جلیلوند) فیلم‌های خوبی بودند؛ وحید جلیلوند فیلم خوبی به جشنواره داده بود و به نظر من پدیده سال سینما فیلم «چهارشنبه  19 اردیبهشت» خواهد بود. 
 
غفاری هم چنین اظهار داشت: به طور کل نسبت به گیشه سال آینده خوشبین نیستم. 
 
وی با اشاره به اثرات فیلم‌های هالیوودی در جامعه گفت: هالیوود کار خود را انجام می‌دهد و در کارش موفق است،چون یک جریان قدرتمند پشتیبان سینمای هالیوود و فیلمسازان است. چیزی که در سینمای ما وجود ندارد. 
 
کارگردان «استرداد» بیان کرد: مسئولان سینمایی ما خواب هستند و فیلمسازان ما حامی و پشتوانه ندارند. فیلمسازان هالیوودی از پشتیبانی و حمایت سیاستگذاران و مسئولان سینمائی برخوردارند و در مقابل فیلمسازان ما را هیچ کسی حمایت نمی‌کند. 
 
وی عنوان کرد: هالیوود تخت گاز به جلو می‌رود و تأثیرات مورد نظر شما را هم بر جوانان خودش و هم به جوانان ما می‌گذارد و مسئولان ما در این جا به خواب رفته‌اند. 
 
غفاری با اشاره به اینکه بیان مشکلات و نقد عملکرد مسئولان سینما سودی ندارد، تصریح کرد: در سینمای ما اصلا هدفی وجود ندارد، معلوم نیست جریان فرهنگی کشور ما به کدام سو می‌رود و هدف چیست؟ ما سالها این حرفها را زده‌ایم و هیچ سودی نداشت و اوضاع همان است که بود. 
 
وی در پایان بیان کرد: فیلمسازان ما فارغ از این مشکلات در سینما باید فیلم‌های خوب بسازند و به سینما عرضه کنند. فیلم خوب دیده می‌شود و مردم را جذب می‌کند. 


انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار