پروازهای اهواز به دبی و بالعکس از نیمه دوم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مدیر کل فرودگاه های استان در این خصوص تصریح کرد: پس از برقراری پرواز شرکت ترک کیش ایر لاین در مسیر اهواز - استانبول و بالعکس، آخرین اقدامات برای برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی دبی به مقصد اهواز – دبی و بالعکس انجام شد.

محمد سعید شرفی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی فلای دبی دارای 44 فروند هواپیما با برد متوسط می باشد و در هفته 3 پرواز را در مسیر اهواز- دبی و بالعکس انجام خواهد داد، خاطر نشان کرد: خوزستان به 90 نقطه دنیا به صورت غیرمستقیم متصل خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه های اتی اداره کل فرودگاههای استان گفت: تصمیم داریم تا سال 2018 میلادی با پنج شرکت خارجی و بین المللی با استانداردهای جهانی همکاری داشته باشیم تا شاهد تاثیرات شگرفی بر ایجاد اشتغال، گسترش فرصت های گردشگری و اقتصادی استان باشیم که در این خصوص باید سطح کیفیت خدمات فرودگاه اهواز افزایش یابد.

شرفی تصریح کرد: در این رابطه تیم بازدیدکننده شرکت هواپیمایی فلای دبی از اداره هواشناسی، برج مراقبت پرواز، ایر ساید فرودگاه، ایمنی زمینی وآتش نشانی، ترمینال تشریفات اختصاصی (cip) و ترمینال پروازهای خارجی در دست احداث فرودگاه اهواز بازدید کردند.

گفتنی است: این تیم بازدید کننده پس بازدید از فرودگاه اهواز رضایت مندی و آمادگی خود را اعلام نمود و اولین پرواز خود را در مسیر اهواز به دبی از 23 اسفند ماه آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.