نتانياهو: برای جلوگيری از توافق ایران و 1+5 همه توان خود بکار می‌گیرم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان آمادگی ارتش در مقابل اقدامات فوق العاده شد و گفت که حماس و جنبش جهاد اسلامی با حمایت ایران فعالیت می کنند. تاکید کرد که برای جلوگيری از توافق ایران و 1+5 تمام توان خود بکار می‌گیرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، "بنیامین نتانیاهو "شب گذشته در خلال دیدار از مقر فرماندهی منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی، از ارتش این رژیم خواست تا آماده هرگونه اقدام ناگهانی و احتمالی که ممکن است رخ دهد باشند و آمادگی خود را حفظ نمایند و اعلام کرد که حماس و جنبش جهاد اسلامی با حمایت ایران فعالیت می کنند.

وی در خلال دیدار با "سامی ترجمان" فرمانده منطقه جنوبی با اشاره به امکان وقوع وقائع ناگهانی در هرزمان، از ارتش خواست تا آمادگی کامل خود را حفظ نمایند.

وی با شاره به جنگ غزه مدعی شد:" با وجود اینکه حماس قویترین ضربه را از زمان تأسیس خود دریافت کرد، اما این به معنای این نیست که ما از پیگیری فعالیت های حماس دست بکشیم و ما آماده هرگونه اقدام ناگهانی هستیم."

نتانیاهو همچنین افزود:"همگان باید بدانند که حماس و جنبش جهاد اسلامی با کمک و حمایت های ایران فعالیت می کند؛ ایرانی که شب و روز می گوید اسرائیل باید از میان برود."

وی همچنین با ابراز نگرانی از پیشرفت مذاکرات گروه 5+1 و ایران، مدعی شد که در صورت امضای این توافقنامه ایران "در آستانه تبدیل شدن به قدرتی هسته‌ای خواهد بود".

وی افزود: "این توافقنامه ای بد است که آینده ما را تهدید می کند و مسوولیت من به عنوان نخست وزیر این است که همه توان خود را برای جلوگیری از این توافقنامه بکار گیرم."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار