به گزارش منابع آگاه در این مدارس مباحثی از فقه و احکام تدریس می شود. همچنین مطالبی در زمینه "وجوب جهاد" و راه های جهاد در راه خدا از جمله دروسی است که در این مدارس آموزش داده می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از ایندپندنت (independent)، داعش دو مدرسه انگلیسی زبان مخصوص آموزش "تعلیمات اسلامی" تاسیس کرد.

بر پایه این گزارش، تروریست های داعش در شهر رقه پایتخت خلافت خود خوانده خود، مدارسی را مخصوص فرزندان اتباع غربی و خارجی خود تاسیس کردند. بنا بر گفته مخالفان سوری در این دو مدرسه با نام‌ های "عایشه" ویژه دانش آموزان دختر و "ابومصعب الزرقاوی" ویژه دانش آموزان پسر، زبان انگلیسی به کودکان غیر عرب زبان 6 تا 14 ساله اعضای خارجی این گروه تروریستی آموزش داده می‌شود.

به گزارش منابع آگاه در این مدارس مباحثی از فقه و احکام تدریس می شود. همچنین مطالبی در زمینه "وجوب جهاد" و راه های جهاد در راه خدا از جمله دروسی است که در این مدارس آموزش داده می شود. داعش اطلاعیه افتتاح این مدارس را انتشار کرده و از والدین غیر عرب خواسته کودکان خود را برای تحصیل به این دو مدرسه بیاورند.

 در اطلاعیه داعش از همه کسانی که توانایی تدریس یه زبان انگلیسی دارند خواسته شده است که به جمع اساتید این مدرسه ملحق شوند و دروس فقه، حدیث، عقیده، سیره، طبیعیات و ریاضیات از جمله دروسی است که داعش برای تدریس آنها اعلام نیاز کرده است.


داعش مدارس دینی انگلیسی زبان تاسیس کرد
برچسب ها: داعش ، مدارس ، انگلیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.