داود رضا سلطانی گفت: ‌سطح کیفی لیگ برتر امسال بسیار بالا بود و نتایج هیچ یک از دیدارها قابل پیش بینی نبود.

سرمربی واترپلو نفت و گاز ارومیه: کیفیت بالای لیگ تحت شعاع کمیت قرار داردداودرضا سلطانی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ رقابت‌های لیگ امسال بسیار سخت و فشرده بود و تنها مشکل آن تعداد کم تیم‌های شرکت کننده بود،‌ نتایج بازی‌ها بسیار نزدیک و غیر قابل پیش بینی بود ولی به خاطر تعداد کم تعداد مسابقاتی که هر تیم باید در آن شرکت می‌کرد هم کم بود، امیدوارم این مسئله در سال بعد مورد توجه قرار گیرد و تعداد تیم ها افزایش پیدا کند.

وی گفت:‌ اگر از ابتدای کار و پیش از شروع مسابقات لیگ در کنار تیم نفت و گاز امیدیه حضور داشتم به طور حتم به قهرمانی این تیم در لیگ امسال امیدی بود حتی در دور برگشت هم ناامید نبودیم ولی چون هنوز در بازی اول نیم فصل دوم سکان این تیم را دست نگرفته بودم، تیم نفت امیدیه نتیجه را به شهید شهبازی زنجان واگذار کرد و این باخت باعث شد تا امید به قهرمانی به طور کامل قطع شود.

وی ضمن اشاره به دیدارهای رده بندی و شکست تیم شهید شهبازی و کسب جایگاه سومی در لیگ اظهار داشت: تیم ما در این دیدار مشکلات خاصی همراه بود نخست اینکه 2نفر از مهره‌های اصلی تیم مریض شده بودند و کاپیتان تیم هم به خاطر بیماری پدرش نتوانست در طول هفته در تمرینات به طور منظم حاضر شود. ما می‌توانستیم بازی را در وقت معمولی به پایان برسانیم ولی برخی اشتباهات فردی کا را به تساوی و سپس ضربات پنالتی کشاند.

سلطانی تصریح کرد: وقتی در یک بازی کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شود شانس در کسب نتیجه هم دخیل می‌شود، خوشبختانه امامی‌فر دروازه بان تیم نفت امیدیه به خوبی 2گل را گرفت و عامل بردمان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار